CRO – Conversion Rate Optimization
Les millores d’usabilitat al web es tradueixen en més vendes.
Les millores d’usabilitat al web es tradueixen en més vendes.
El màrqueting online és un camp molt ampli que inclou gran varietat d’estratègies per a millorar els beneficis d’una empresa per mitjà d’accions realitzades en el medi digital. Una de les estratègies imprescindibles és la de CRO, sigles que signifiquen Conversion Rate Optimization, és a dir, optimització del rati de conversió.
Però, què és el rati de conversió? És la xifra que ens indica el porcentatge de visitants que participen en les accions que realitzem a la nostra pàgina web, és a dir, quins usuaris decideixen implicar-se i deixar de ser tan sols espectadors. Quant més alt sigui el nostre CRO, més visibilitat guanyarem i això genera més tràfic cap a la nostra pàgina i, a la seva vegada, un augment en expectativa de CRO.
Per a què el CRO funcioni, és necessari tenir una bona estratègia. Per sort, a SEOinHouse som experts en màrqueting online i podem dissenyar una especialment per al teu negoci.
L’objectiu últim de qualsevol negoci és obtenir beneficis i, en el món online, necessitem que els nostres clients potencials interactuïn i s’impliquin a la nostra web. Les distintes estratègies de màrqueting online es retroalimenten i milloren el nostre rendiment en un aspecte que sol traduir-se en una millora successiva en altres. A la mateixa vegada, si mitjançant una estratègia de continguts i SEO On Page es van pujant en posicions, arribarà més gent a la teva pàgina. Amb una bona estratègia de CRO, un porcentatge important d’aquests nous visitants podria traduir-se en més conversions ….i més beneficis!
A SEOinHouse, treballem el màrqueting online amb una estratègia de 360º graus: tenim en compte tots els factors que influeixen en el posicionament i els treballem de forma directa, inclusiva. Som molt detallistes: elaborem una auditoria del teu negoci per conèixer-lo millor i sabre des d’on comencem, per a poder aprofitar les fortaleses i poder millorar les debilitats.
El CRO és una de les nostres especialitats. Dissenyem una estratègia personalitzada després d’una anàlisi detallada del teu negoci, però hi ha uns passos essencials que incloem sempre:
La nostra forma de treballar és dinàmica i està en continua evolució, i el CRO no és una excepció. T’anirem informant sobre els canvis, els avenços i els resultats, i utilitzarem directament les dades de CRO. A més a més, analitzarem el comportament de l’usuari en la nostra anàlisi qualitativa per extreure conclusions sobre l’èxit de les estratègies i les millores en la reputació online.
A SEOinHouse, som una agència experta en CRO i en tots els aspectes del màrqueting online. Si vols millorar els teus resultats, hauràs de millorar la teva presència digital… I el nostre equip de professionals experimentats és el més indicat per fer-ho.